Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



11 July 2019 | 12:55:00 AM | 0 Lovers
Entry 160 (15.12.2017)

Assalamualaikum...

Hai...
   Disebabkan harini hari paling membosankan, aku saja nak bercerita dan kongsi jalan cerita hidup aku hari demi hari. Nak baca, baca. Tak nak baca awak boleh keluar dari blog ni 😊. 

   Cinta! Kenapa manusia kata cinta itu buta? Pada aku, apa yang dikatakan cinta itu buta, adalah manusia itu sendiri. Faham ke tak faham? Kalau tak faham, mai sini ceq nak share sikit cerita mengenai diri sendiri. 

   Kerja! Ya, si dia tahu kita kerja. Tapi dalam masa yang sama dia rasa curiga dengan kerja kita. Tambah pulak kalau kita standby dekat kawasan yang kita tak pernah jaga. Sayang memang la sayang. Tapi dalam kita tengah sibuk menjalankan tugas, si dia boleh pulak mai dekat tempat kita kerja. Sebab apa? Sebab dia nak pantau apa yang aku tengah buat. Sedangkan dia tengah tidur waktu tu. Boleh pulak dia bangun sebab nak tengok apa yang aku tengah buat. HAHAA! Sometime rasa macam lawak. Sampai macam tu sekali ya bila dilamun cinta 😅. Kalau aku lah kan, pukul 1 pagi tu tak adanya aku nak bangun semata-mata nak pi tengok apa dia buat. Tak sanggup aku nak tinggal tempat tidur 😂. Mungkin sebab si dia terlalu sayang dan takut kehilangan orang yang dia sayang. Jadi, sebab tu lah kot dia sanggup tinggal tempat tidur dia semata-mata nak tengok apa yang aku buat. Dalam masa yang sama mungkin dia tak percaya dekat aku disebabkan pernah dipermainkan kekasih lama. It’s okay. Aku bagi dia masa untuk latih diri dia untuk percayakan aku. Tak semua orang perangai dia sama. Kan?

   Okaylah. Sampai sini saja untuk harini. Nanti kita sambung lagi ya. Assalamualaikum. 

To be continue.....


0 Comments posted :

Post a Comment