Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



11 July 2019 | 12:53:00 AM | 0 Lovers
Entry 159 (13.12.2017)
Assalamualaikum...

Haii.....
   Setahun sudah berlalu. Siapa sangka hubungan kami semakin rapat. Dan ada jugak yang mencemburui kami. Aku tak kisah. Aku percaya, jika ada jodoh kami, bersatu jugak kami satu hari nanti. Dia pemilik hatiku, aku tak perlu hantaran berpuluh ribu. Cukuplah kamu buat aku ketawa, tersenyum, dan melupakan segala kesedihan yang pernah aku alami dulu.

   Firstly, kenapa mesti ada yang cemburu dengan hubungan aku? Sedangkan aku tak pernah ganggu dan sibuk hal orang. Ada yang sibuk mengata dia. Kata dia tak elok la apa la macam-macam. Haii lahh... macam la yang mengata tu elok sangat 😂. Aku pekakkan telinga je. Yang rapat, yang berkawan dengan dia aku. Bukan orang-orang sekeliling tu 😏.

Okaylah. Itu je la untuk harini. Sambung kerja dulu ya.

To be continue.....


0 Comments posted :

Post a Comment