Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



11 July 2019 | 2:01:00 PM | 0 Lovers
Entry 169 (28.01.2019)

Assalamualaikum..
Dah lama rasanya tak berblog ni. Biasa la ada masalah sikit mesti nak story. Tapi tak tau nak story kat siapa. Mulanya aku create blog sebab nak cerita benda-benda happy ja. Tapi dah jadi sebaliknya. Apa boleh buat kan? Redha je la kan.

   Aku tak tahu apa sebenarnya Allah nak uji? Bukan nak mengeluh, tapi aku rasa macam dah penat dengan semua ni. Ingatkan bila dah tutup cerita 2017, 2019 ni aku akan jalani cerita yang membahagiakan. Tapi tak! Kenapa aku mesti dapat sesorang yang “kaki pukul?”. Aku bukan mainan. Aku bukan patong yang tak ada perasaan.

   Yaa! Betul la apa yang “orang tu” pernah cakap. Aku memang menyesal disaat ini. Aku tak hargai orang yang mencintai aku. Tapi aku kejar manusia yang tak pandai menghargai aku. Cinta itu tak buta. Tapi manusia yang membutakan hati untuk menilai siapa yang terbaik dan menilai apa itu cinta dan apa itu permainan.

Cerita tergantung. Mood tak berapa elok. Nanti rajin aku up lagi. Bye!


0 Comments posted :

Post a Comment