Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older

❝ Someone Like U ❞



11 July 2019 | 1:45:00 PM | 0 Lovers
Entry 163 (07.01.2018)

Assalamualaikum...

   Haii all... Hari ni saja la nak share cerita ketidakpuasan hati semasa bertugas. Aku bukan apa. Sakit hati la jugak. Kadang kita tak kacau orang. Tapi orang sibuk kacau kita. Kadang tu aku duduk je diam sorang-sorang. Tiba-tiba ada hamba Allah ni sibuk mengacau mengusik bagai. Bukan tak boleh bergurau. Boleh! Tapi ada hadnya jugak. Semua orang ada hari mood dia okay. Ada hari mood dia tak okay. So kena la faham. Tak aku je nak faham orang. Adil ke untuk aku? Umur je tua. Tapi pemikiran langsung tak matang. Come on bro! Come on sis! I yang dah umur 23 ni pun pandai fikir dari you! Kalau orang kacau time mood you tak okay, tahu pun marah. So, sama la i pun. So please okay!

   Then, masa baris. Siapa datang awal, boleh duduk belakang. Nak duduk depan pun boleh. Terpulang! Tapi i suka duduk belakang sebab i ni pemalu. Tak suka lelaki tengok tubuh aku even dari belakang. Nak dijadikan cerita, satu hari tu masa baris, aku dah duduk pun dekat baris aku. Then ada senior ni datang lambat. Lepas tu dia sibuk tolak-tolak aku suruh aku duduk depan. Wey bro! Nak melawak pun ada gaya wey. Kau tu dah datang lambat, duduk je lah depan. Tak perlu kot tolak orang lain untuk duduk dekat tempat kau. Memang hal ni kecik. Tapi bagi aku besaq! Aku tak suka!

Cukuplah sampai sini. Bye! 

To be continue.....


0 Comments posted :

Post a Comment